Innovation Support og Dreamwork

I juni var vi så heldige med å få lov til å komme på besøk til Innovation Support for å intervjue Helge Bharat Johnsen, daglig leder av Innovation Support. Vi elsker å bli kjent med våre kunder, vite hvem de er og forstå deres behov – det er noe som virkelig gjør at vi kan hjelpe med å forhindre feilansettelser.

Før vi hopper inn i intervjuet, er det greit å gi dere litt bakgrunnsinformasjon om Innovation Support og vårt samarbeid. Dreamwork leverer hovedsakelig bemanning til Innovation Support, men har også levert noen ansatte som har endt opp med fast ansettelse hos bedriften.

Det å få vite mer om våre kunder gjør jo også at vi kan levere bedre – og det er noe vi alltid streber etter. For så vidt kommer dette til å bli en fast begivenhet hver måned. Slik at du har mulighet til å lære litt mer om hver av våre kunder, samt hva vi bidrar med i hvert av våre samarbeidsforhold.

Møt Helge Bharat Johnsen og Innovation Support

Vi møtte Helge Bharat Johnsen, daglig leder, i deres egne lokaler, og han startet med å fortelle om Innovation Support og hva som er viktig for dem.

 

«Innovation Support er et konsulentselskap som hjelper bedrifter med å få flere kunder. Det gjør vi gjennom kartlegging, leads generering og møtebooking. Vi i Innovation Support ønsker å være den foretrukne partneren når det kommer til å finne nye kunder. Vi skal i hvert fall være en del av vurderingen deres. Bedriftene i Norge skal vite at vi er der, og at vi leverer gode resultater.

Det viktigste for å få de gode resultatene er jo de ansatte som jobber i selskapet. Det er de som faktisk gjør den jobben, og de ansatte som jobber her er fremtidens beste ledere, selgere og markedsførere

 

Alltid behov for nye ansatte

Videre fortelle Helge litt om hva slags type ansatte de hovedsakelig er ute etter, og hvordan Dreamwork har bidratt

Nye ansatte

ANSATT: Innovation Support. FOTO: Timo Opara

«Vi i Innovation Support trenger nye ansatte, egentlig kontinuerlig. Måten vi jobber på er å være et springbrett ut i arbeidslivet for nyutdanna, unge talent. Jeg pleier å si at jeg har to typer jobbintervju. Jeg har intervju med de som tenker at de skal bli direktører i første jobben etter BI, også har du de som skjønner at de må starte et sted. Det er jo sistnevnte vi ønsker å ansette her i selskapet.

Dreamwork hjelper oss å finne de riktige type profilene, som vi mener vil passe inn her, som vi igjen da kan utvikle videre og kunne hjelpe folk opp og frem. Det som jeg er mest fornøyd med i samarbeidet med Dreamwork. Jeg merker på Dreamwork at slik som samarbeidet er nå så tenker de på kandidatene og kundene, som meg som kunde. For meg er det ekstremt viktig at en kandidat blir behandlet på en bra måte, uavhengig av om de får jobben eller ikke. Man vet aldri når man kan møte på den kandidaten igjen. Da er det viktig å vite at den gangen, for flere år siden, da de var i prosess med oss, så ble de behandlet på en bra måte av både meg og av Dreamwork

 

Så, hvorfor Dreamwork?

Selvfølgelig måtte vi jo også spørre Helge hvorfor han valgte Dreamwork som bemanningsbyrå, og litt om vårt samarbeid.

«Det er behagelig å være kunde hos Dreamwork og få presentert kandidater og gitt tilbakemeldinger. Jeg vet at kandidatene blir behandlet på en bra måte, og jeg vet at mine tilbakemeldinger blir notert og respektert.

Hvis jeg skal anbefale Dreamwork videre, så vil jeg anbefale dem til selskap som jobber innenfor næringslivet, business, kontor og administrasjon, salg, markedsføring og HR. Den type arbeid, for det er jo det jeg har hatt med dem å gjøre, og jeg vet at de har profiler som passer inn i den type jobb. Dreamwork har vært veldig bra å jobbe sammen med, godt samarbeid og jeg satser på at det vil fortsette slik i all tid fremover.»

Følg med på bloggen for posting av videoen av vårt intervju med Helge Bharat Johnsen. Neste måned presenterer vi en ny kunde i Dreamworks fagblogg!