Vil du jobbe med rådgivning og økonomiske spørsmål?
Dreamwork er et innovativt og fremtidsrettet rekrutterings- og bemanningstbyrå. Vår tilnærming til rekruttering er basert på en kombinasjon av teknologi og digitale verktøy som gir oss muligheten til å finne de beste kandidatene for våre klienter. Som fagspesialister innen vårt segment har vi dybdekunnskap om bransjen og markedet, og kan være din profesjonelle sparringspartner gjennom hele rekrutteringsprosessen.
Vi samarbeider tett med våre klienter for å forstå deres behov og ønsker, og jobber sammen for å skape en effektiv og målrettet rekrutteringsstrategi. Ved å benytte oss av den nyeste teknologien og innovative metoder, sikrer vi en rask og effektiv prosess for våre klienter og kandidater. Vårt mål er å matche kandidater med deres drømmejobber og hjelpe bedrifter med å finne de rette talentene som kan bidra til deres suksess og vekst.
Dreamwork - What is your dream?
På vegne av vår kunde, en bedrift innen inkassobransjen, søker vi nå kundebehandlere til et nytt prosjekt!
Dette er en perfekt mulighet for deg ønsker å bidra til gode kundeopplevelser og lære mer om inkassobransjen. Kanskje er du nyutdannet og på utkikk etter relevant arbeidserfaring? Eller kanskje du har jobbet med kundeservice tidligere, men kjenner deg klar for nye utfordringer?
Vi ser etter deg som trives med kundedialog, og har interesse for økonomi. Du vil bli en del av et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø hos et selskap i vekst!
Hovedoppgaver:
- Besvare innkommende kundehenvendelser via telefon og e-post
- Veilede kunder i spørsmål om faktura, betaling, gebyrer og innsigelser
- Behandle enkle backoffice- og administrative oppgaver
- Sikre god service og effektiv saksbehandling
Kvalifikasjoner og erfaring:
- Erfaring fra kundesenter, rådgivning eller salg
- Trygg på telefon som arbeidsverktøy
- Fordel med høyere utdanning innen økonomi, administrasjon eller lignende – men erfaring kan kompensere
- Flytende norsk
Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt og tålmodig, tar ikke ting personlig
- Strukturert og detaljorientert
- Proaktiv og tar eierskap til arbeidsoppgavene
- Trives med høyt arbeidstempo og kan håndtere utfordrende kundesituasjoner
- Engasjert, inkluderende og med god arbeidsmoral
Vi tilbyr:
- God opplæring og mulighet til å forme et prosjektet fra start
- Sosialt arbeidsmiljø med aktiviteter som trening, turneringer og sosiale arrangementer
- Utviklingsmuligheter og mulighet for fast ansettelse på sikt
- Relevant erfaring i et av Europas raskt voksende selskaper
- Nyoppussede lokaler sentralt i Oslo
Oppstart vil være i slutten av mai/begynnelsen av juni, med arbeidstid mandag- fredag kl. 08:00- 16:00.
Høres dette ut som noe for deg?
- Send oss din søknad og CV i dag! Aktuelle kandidater vil bli vurdert fortløpende.
-
- Inkasso /
- Inkassorådgiver /
- Kundebehandling /
- Kundeservice /
- Faktura /
- Økonomi /
- Kunderådgiver /
- Kundeservicemedarbeider /
- Saksbehandling /