IT-supportkonsulent 1. og 2. linje – Bli med på reisen i et fremtidsrettet tech-miljø!

Amendo Group er et norsk teknologiselskap med et klart mål: å forenkle og effektivisere kundens hverdag. Selskapet tilbyr en skybasert og brukervennlig plattform som knytter sammen kassesystem, nettbutikk, betaling, lager og regnskap – alt tilpasset hver enkelt kundes behov. Med fleksible og fremtidsrettede løsninger gir Amendo virksomheter full kontroll og en enklere arbeidshverdag.

På vegne av vår kunde Amendo Group, søker vi nå deg som ønsker å jobbe med IT- support!

Amendo Group er et teknologiselskap i vekst som leverer en moderne, skybasert plattform som knytter sammen kassesystem, nettbutikk, betaling, lager og regnskap. Sammen med Plorea har de styrket sitt tilbud, og vi i Dreamwork er stolte av å bistå de i rekrutteringen av IT- konsulenter (1. og 2. linje) til deres dyktige Operations-team.

Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å utvikle deg videre i et teknologidrevet miljø med sterkt fokus på både kundeservice og teknisk kvalitet.

Arbeidsoppgaver:

1. linje support:

  • Førstelinje for innkommende henvendelser via telefon, e-post og chat
  • Brukerstøtte på alt fra pålogging og systembruk til enkle feilsituasjoner
  • Høyt tempo – med fokus på god kundebehandling og raske løsninger
  • Varierte oppgaver og tett samarbeid med 2. linje og resten av teamet

2. linje support:

  • Tar over mer komplekse saker som eskaleres fra 1. linje
  • ​​​​​​​Arbeider med installasjoner, feilsøking, systemkonfigurasjon og maskinvare
  • Teknisk støtte innen nettverk og skybaserte løsninger
  • Kundebesøk for installasjoner og teknisk oppfølging

Kvalifikasjoner:

1. linje support:

  • Du har gjerne fagbrev innen IKT eller annen relevant IT-utdanning
  • Noe erfaring (ca. 1 år) er fint – men vi verdsetter motivasjon og lærevillighet høyt
  • Du er trygg i dialog med kunder og trives i et høyt tempo

2. linje support:

  • Du har gjerne minst 2 års erfaring fra 1. linje og ønsker å ta neste steg
  • Du har teknisk tyngde og erfaring med nettverk og skybaserte løsninger
  • Du jobber strukturert og tar eierskap til saker fra start til løsning

Vi ser etter deg som er:

  • Løsningsorientert og initiativrik
  • ​​​​​​​Nysgjerrig og lærevillig
  • Selvgående, men en god lagspiller
  • Serviceinnstilt og profesjonell i møte med kunder

Oppstart: Snarest eller etter avtale
Arbeidssted: kontoret på Lørenveien 73
Arbeidstider: mandag - fredag kl. 08-16
Ansettelsesform: Du vil bli ansatt hos Dreamwork og leid ut til Amendo Group de seks første månedene, med gode muligheter og mål om fast ansettelse

Du blir en del av et innovativt teknologiselskap i vekst, hvor initiativ og engasjement blir lagt merke til og verdsatt. Her får du rom til å vokse i takt med selskapet – både faglig og personlig. Du blir en del av et sosialt og sammensveiset arbeidsmiljø med høy takhøyde, godt samarbeid og mange hyggelige aktiviteter.

Kjenner du deg igjen i stillingsannonsen?

Vi vurderer og intervjuer kandidater fortløpende, så søk i dag! Vi ber deg spesifisere i søknaden om du søker deg til rollen som 1. linje- eller 2. linje supportkonsulent – og gjerne hvorfor akkurat denne rollen passer deg.

    • IT Support 1 linje /
    • IT Support 2. linje /
    • Kundeservice /
    • Brukerstøtte /
    • IT /
    • IKT-brukerstøtte /
    • Sky-baserte løsninger /
    • Kundeservice og support /
    • Kundesenter /
    • Service support IT /