Dreamwork går inn i gullrekka til Frisk Asker

Vi har tidligere vært «gullpartner» i Frisk Asker og nå gleder vi oss til å gjenoppta samarbeidet!

Vi gjør comeback som gullpartner!

Frisk Asker er både regjerende seriemestere og norgesmestere i ishockey, og vi er kjempestolte over å fortelle dere at vi igjen blir med å sponse laget i den oransje drakten i en ny treårsperiode.

Dreamwork 2021

FRA VENSTRE: Soheil Seyedi (CEO/Administrerende Direktør i Dreamwork), Fredrick Bråten Haugland (Markedssjef i Frisk Asker), Dag Armand Iversen (COO/Partner i Dreamwork)

Som nevnt tidligere har vi vært «gullpartner» for Frisk Asker før, og vi har god erfaring fra forrige samarbeidsperiode. Frisk Asker som organisasjon er også i god vekst, og på hjemmebane får de ny hall som blir ferdigstilt i februar 2022. Dette gjorde at avgjørelsen var veldig enkel, i tillegg til at det passer veldig bra i forhold til timing og ressursbruk. Det at vi er «gullpartner» i Frisk Asker gjør også at vi blir med i det store profesjonelle nettverket av bedrifter tilknyttet Frisk Asker, og som Dag Armand Iversen sier så fint: «Skal man lykkes, så må man også delta».

 

Frisk Asker trengte rekruttering

Vi i Dreamwork tilbyr som kjent rekrutterings- og bemanningstjenester, og har kommersielle stillinger som spesialfelt, derfor følger vi alltid med på hva som skjer rundt oss – både i nærmiljøet, men også på nasjonalt nivå.

Frisk asker frokostmte

Fra et frokostmøte med mange av Frisk Askers andre samarbeidspartnere

Da vi fikk høre at Frisk Asker skulle øke bemanningen i administrasjonen, bygge en sterkere kultur og jobbe med organisasjonsutvikling, tok vi umiddelbart kontakt med styreleder Øystein Hærem og daglig leder Nicolay Sørensen i Frisk Asker! Vi hadde så utrolig lyst å bli med på reisen sammen med klubben, så dette var noe vi måtte ta tak i. Det at vi også kjente Frisk Asker fra før av, gjorde avgjørelsen veldig enkel.

Det er mye vi gleder oss til med samarbeidet med Frisk Asker, men det er spesielt tre ting vi gleder oss ekstra mye til; overgangen til den nye arenaen med de nye mulighetene som vil dukke opp, bli en del av nettverket og næringslivet i regionen, samt det å bli med på den organisatoriske utviklingen av klubben. Da vi også kommer til å fungere som en rådgivende part i organisasjonsutviklingen.

Markedssjef Fredrick Bråten Haugland forteller oss også «For oss er den identiteten som er bygget opp over tid viktig, og det at en viktig aktør som Dreamwork velger å returnere til oss gjør oss stolte over det arbeidet som er lagt ned i mange år. Vi tror på en felles vekst sammen med Dreamwork, og jeg gleder meg til vi er i gang med den første ansettelsen».