Vil du jobbe som HR og rekrutterings ansvarlig i Barcelona?

Dreamwork er et innovativt og fremtidsrettet HR-tech konsulentbyrå som tilbyr rekrutterings- og bemanningstjenester over hele landet. Vår tilnærming til rekruttering er basert på en kombinasjon av teknologi og digitale verktøy som gir oss muligheten til å finne de beste kandidatene for våre klienter. Som fagspesialister innen vårt segment har vi dybdekunnskap om bransjen og markedet, og kan være din profesjonelle sparringspartner gjennom hele rekrutteringsprosessen.Vi samarbeider tett med våre klienter for å forstå deres behov og ønsker, og jobber sammen for å skape en effektiv og målrettet rekrutteringsstrategi. Ved å benytte oss av den nyeste teknologien og innovative metoder, sikrer vi en rask og effektiv prosess for våre klienter og kandidater. Vårt mål er å matche kandidater med deres drømmejobber og hjelpe bedrifter med å finne de rette talentene som kan bidra til deres suksess og vekst.Dreamwork - What is your dream?

På vegne av CLE Barcelona ser vi etter deg med erfaring innen HR og rekruttering, som ønsker å ta steget videre i karrieren!

Hvem er CLE Barcelona?
Velkommen til vår CLE Barcelona, ​​​​der vi tar salg til et nytt nivå. Vi er ikke et klassisk callsenter, men en salgsorganisasjon som selger for egne merkevarer i bedrifter med en samlet omsetning på over 500 millioner årlig.
Vi representerer flere selskaper fra strømselskaper til mobiloperatører og ID-beskyttelse. Siden alle våre oppdrag er egne merkevarer gir det oss en fordel, siden vi har stabil og sterk likviditet med støtte fra et stort konsern.
Hos oss kan du med andre ord føle deg trygg.
Vi tilbyr flere fordeler, som billig overnatting, gratis varm lunsj på jobben, helseforsikring, renhold og mye annet. Vi tror at hvis du føler deg bra, presterer du også bedre.

Hvorfor Barcelona?
Til å begynne med er det en flott by med en rik forretningskultur, god mat og mange kulturelle opplevelser. I tillegg spenner våre merkevarer og kunder over flere land i Europa og Norden, så det er et utmerket samlingssted for oss å jobbe mot hvert land.
Hos oss er det en blanding av svensker, nordmenn, finner, spanjoler med flere.
Vi er som en familie, og du blir en del av den når du blir med oss. Vi har en strukturert organisasjon som gir deg tryggheten du trenger for å kunne prestere på topp. Ønsker du en utfordring og utvikle deg i karrieren, er du velkommen

CLE Barcelona ser nå etter en ny HR og rekrutterings ansvarlig. Her vil du rekruttere og videreutvikle intern-TM for å sikre leveranse av god kvalitet i henhold til målsetninger.
Som HR og rekrutterings ansvarlig i CLE Barcelona vil du ha ansvar for å rekruttere inn nye selgere til selskapet i Barcelona.
CLE Barcelona har store ambisjoner, og dette er en unik mulighet for deg som ønsker å utvikle deg i et stort og stabilt selskap i vekst!
Rollen som HR og rekrutterings ansvarlig passer for deg som er klar for å ta et neste steg, har gode resultater å vise til, og som motiveres av å skape resultater.

Vi tror at du har:

  • God erfaring med salg
  • Kommersiell forståelse og erfaring med kundehåndtering (gjerne fra B2B)
  • God forretningsforståelse og kjennskap til organisasjonsutvikling
  • Utdannelse innen HR, organisasjonsutvikling eller salg
  • Ønskelig med erfaring fra inhouse-rekruttering
  • Minimum 1-2 års erfaring med rekrutteringsarbeid
  • God forretningsforståelse og kjennskap til organisasjonsutvikling

Vi ser etter deg som er:

  • Resultatorientert og har stor gjennomføringsevne
  • Lærevillig, utadvendt og har en god fremtreden
  • Vant til høyt tempo og gir deg ikke før oppgaven er løst
  • Selvgående og initiativrik

Vi tilbyr:

  • En spennende reise i et stort selskap i stadig utvikling
  • Muligheten til å jobbe med implementering av kultur og sette dine erfaringer ut i praksis
  • En organisasjon som legger til rette for god personlig utvikling
  • En sterk lagfølelse
  • Konkurransedyktig fastlønn samt bonuser basert på performance
  • Gratis lunsj på jobben
  • Kontor i hjertet av Barcelona
  • Gode løsninger for bosted
  • Ukentlig rengjøring av overnatting
  • Salgscoaching og opplæring
  • Ukentlig innkjøp av dagligvarer for innbyggerne
  • Afterwork, konkurranser og arrangementer
  • Helseforsikring

Dersom det høres interessant ut, vil vi gjerne at du sender oss en søknad med CV. Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med Mejid Ghaderi på telefon 980 49 533 / mg@dreamwork.no. Søkere vil bli behandlet forløpende.

    • Rekruttering /
    • HR & Recruitment /
    • HR og rekruttering /
    • Personalarbeid /