Ønsker du å skape utvikling og vekst for våre kunder?

Dreamwork er et bemanning- og rekrutteringsbyrå som skaper drømmeteam for ledere og drømmejobber for folk. Vår jobb er å sørge for at du får drømmekandidaten og folk der ute oppdager drømmejobben slik at du - fortsatt - kan drømme stort. I 2019, 2022 og 2023 ble vi tildelt Gaselleprisen som tildeles Norges raskest voksende bedrifter. Vårt mål er å lede utviklingen innenfor rekruttering- og bemanningsbransjen med utstrakt bruk av teknologi og digitale verktøy.

Dreamwork jobber kontinuerlig med å forbedre våre prosesser og har store mål innen klima, miljø og arbeidsmiljø. Vi kan med stor stolthet si at vi både er en sertifisert Miljøfyrtårn-bedrift og "Great Place To Work- sertifisert" 2 år på rad!

Våre verdier Lidenskapelige, Profesjonelle og Innovative! 

Ønsker du å skape utvikling og vekst for våre kunder gjennom strategisk rekruttering og målrettet salgsarbeid? Vi søker etter engasjert og erfaren Senior Recruitment Advisor som vil spille en viktig rolle i å drive våre kunders suksess videre!

Din nye hverdag i Dreamwork
I rollen som Senior Recruitment Advisor vil du kombinere salgsarbeid til nye og eksisterende kunder, og være en strategisk rådgiver innen rekruttering og bemanning for våre samarbeidspartnere. Dine daglige oppgaver vil inkludere planlegging og gjennomføring av kundemøter, der du tilpasser våre rekrutteringstjenester etter kundens behov. Salgsprosessen omfatter booking av møter, utarbeidelse av tilbud og forhandlinger med beslutningstakere. Din evne til å etablere tillit og levere løsninger som tilfører verdi for våre kundene vil være en viktig del av rollen.

Som rådgiver for våre kunder vil du spille en viktig rolle i deres forretningsutvikling gjennom våre rekrutteringstjenester som støtter deres vekst og behov. Du vil jobbe tett med kundene for å forstå deres forretningsmål, organisasjonskultur og langsiktige strategier. Gjennom en helhetlig tilnærming til rekruttering vil du bistå med å identifisere kandidatprofil, og fastsette rekrutteringsstrategien. Som et naturlig ledd av arbeidet vil du håndtere hele rekrutteringsprosessen, fra første kontakt til ansettelse. Dette innebærer proaktivt søk etter aktuelle kandidater, intervjue kandidater med lang bransjeerfaring og kvalitetssikre prosessen med personlighetsanalyser og evnetester. Sammen med vår markedsavdeling vil du utforme annonser og kampanjer på sosiale medier som hjelper oss med å tiltrekke markedets beste kandidater.

Vi rekrutterer og bemanner til noen av Norges største selskaper, deriblant Schibsted, BDO, Coca Cola, Sector Alarm, Bohus og en rekke andre samarbeidspartnere.

Vi jobber målrettet og kontinuerlig for å skape en arbeidsplass hvor både trivsel og faglig utvikling står i fokus. Gjennom året tilbyr vi en rekke sosiale og faglige aktiviteter som fremmer fellesskap og utvikling for våre ansatte. Våre sosiale arrangementer inkluderer blant annet uformelle samlinger som lønningspils, kvartalsvise møter med innsikt i selskapets fremgang og mål, samt større begivenheter som sommeravslutninger og julebord. I tillegg er vi stolt sponsor av Vålerenga fotball og Frisk Asker Ishockeyklubb!

Arbeidsoppgaver:

  • Identifisere og kontakte potensielle kunder gjennom telefon, e-post og andre salgskanaler for å generere nye forretningsmuligheter
  • Utvikle og opprettholde sterke relasjoner med eksisterende og potensielle kunder
  • Ansvarlig for rekrutteringsprosessen, fra A-Å
  • Strategisk rådgivning for våre kunder innen rekruttering og bemanning
  • Samarbeide med interne rådgivere for å sikre at kundene får de beste løsningene og oppfølgningen som leverer på både kvalitet og tid

Vi tror at du har:

  • God erfaring med salgsledelse (gjerne fra ulike bransjer)
  • Kommersiell forståelse og erfaring med salg og kundehåndtering (B2B)
  • God forretningsforståelse og kjennskap til organisasjonsutvikling
  • Erfaring med rekrutteringsprosessen
  • Utdannelse innen HR, organisasjonsutvikling eller salg

Vi ser etter deg som er:

  • Resultatorientert og har stor gjennomføringsevne
  • Lærevillig, utadvendt og har en god fremtreden
  • Uredd i salgsprosessen og evner å skape langsiktige kundeforhold
  • Strukturert og detaljorientert, med evne til å holde oversikt og sikre at prosesser følges fra start til slutt
  • Vant til høyt tempo og gir deg ikke før kunden er fornøyd

Vi tilbyr:

  • Gode fastlønnsordning og bonusavtaler
  • Et av markedets beste pensjonsordning og helseforsikringer
  • Sosiale og faglige aktiviteter hver måned
  • Muligheter for hjemmekontor
  • Fine og moderne lokaler i Nydalen med treningsmuligheter
  • Brus, mineralvann og mellommåltider levert fra Oda hver uke
  • 100% stilling i et markedsledende og innovativt selskap i stor vekst

Er du klar for å skape suksesshistorier med oss?
For spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med HR-sjef Martin Buer eller CEO Sohel Seyedi.

    • Rekruttering /
    • Salg /
    • Organisasjonssutvikling /
    • HR /
    • heltid /