Har du interesse for IT, markedsføring og god service?

Dreamwork er et innovativt og fremtidsrettet HR-tech konsulentbyrå som tilbyr rekrutterings- og bemanningstjenester over hele landet. Vår tilnærming til rekruttering er basert på en kombinasjon av teknologi og digitale verktøy som gir oss muligheten til å finne de beste kandidatene for våre klienter. Som fagspesialister innen vårt segment har vi dybdekunnskap om bransjen og markedet, og kan være din profesjonelle sparringspartner gjennom hele rekrutteringsprosessen.

Vi samarbeider tett med våre klienter for å forstå deres behov og ønsker, og jobber sammen for å skape en effektiv og målrettet rekrutteringsstrategi. Ved å benytte oss av den nyeste teknologien og innovative metoder, sikrer vi en rask og effektiv prosess for våre klienter og kandidater. Vårt mål er å matche kandidater med deres drømmejobber og hjelpe bedrifter med å finne de rette talentene som kan bidra til deres suksess og vekst.

Dreamwork - What is your dream?

Make er en norsk plattform for e-postmarkedsføring og automatisering, spesielt rettet mot det norske markedet. Vi har pr. i dag ca 1.000 organisasjoner, fagforbund og bedrifter som kunde. VI opplever nå stor vekst da av disse i større grad retter blikket mot norske tilbydere, fremfor de store globale aktørene. Vi skiller oss fra disse ved å tilby egen infrastruktur for levering av e-post samt lagring av data/personopplysninger i Norge. Vi legger også listen høyt når det kommer til kundeservice. Vårt mål er å levere en best mulig tjeneste til Norske bedrifter og organisasjoner, og dermed være den foretrukne “lokale” leverandøren.

I samarbeid med Dreamwork søker nå Make en dreven Kundebehandler til kontor i Oslo.
I Make har vi fokus på å være til stede for kundene våre. Vi skal være best i klassen på innkommende henvendelser på chat, telefon og e-post med et mål om at alle får svar umiddelbart på chat / telefon, og innen 15 minutter på e-post. Men vi gir oss ikke der. Vi skal også være best i klassen på oppfølging, så alle våre kunder vil bli kontaktet en til to ganger i året.

Som supportmedarbeider hos oss vil dine arbeidsoppgaver primært bestå i å hjelpe våre kunder via chat, e-post og telefon, samt regelmessig oppfølging for å hindre frafall. Andre oppgaver vil kunne være å bidra med testing, fange opp eventuelle utfordringer og komme med gode løsninger for å bedre den totale brukeropplevelsen. Stillingen har også høye utviklingsmuligheter, da det på sikt kan være aktuelt å jobbe både mer aktivt med å skape verdi for være kunder, samt å utvikle deg i mer teknisk retning i stillingen.

Høres dette ut som en spennende mulighet for deg? I så fall, les videre for å lære mer om hva vi kan tilby deg, og hvorfor du bør velge å komme til akkurat oss!

Arbeidsoppgaver som supportmedarbeider:

  • Gjennomføre onboardingsmøter der man gjennomgår Makes funksjoner og hjelper kunden i gang via delt skjerm.
  • Opplæring av kunden og hjelpe til med ulike utfordringer i oppstartsfasen som f.eks eksportere/importere data fra tidligere systemer, DNS(oppsett av domene), sette opp maler, teste integrasjoner etc.
  • Oppfølging av eksisterende kunder
  • Mulighet for å gå videre til kundekonsulent der man jobber tettere med enkelte av de større kundene?
  • Jobbe i excel for å tilpasse eksportert data fra et system til Make

Hvorfor arbeide med oss og hva vi kan tilby:

  • Et spennende og dynamisk arbeidsmiljø i sterk vekst med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Hos oss vil du bli del av et mindre team, hvor vi holder til på vårt kontor i Nydalen. Ettersom vi er et mindre team, er det kort vei fra gode ideer til eventuell implementering, og du vil ha stor påvirkningskraft fra tidlig av.
  • Det er viktig for oss med et godt arbeidsmiljø, og vi er flinke til å finne på morsomme ting sammen.
  • Vi er glade i å reise, og har allerede vært på turer til Krakow, Dublin, San Francisco og New York.
  • Vi opererer med konkurransedyktige lønnsbetingelser, og har en svært god forsikringsordning. Vi dekker også telefonabonnement og lunsjordning i vår kantine.

Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner:

  • Meget god allround IT kunnskap, bør også ha dette som interessefelt.
  • Tidligere erfaring med kundesupport/oppfølging er en stor fordel. Stort pluss om kjennskap til tilsvarende systemer som f.eks MailChimp, Hubspot eller andre marketing plattformer.
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk og engelsk

Personlige kvaliteter som blir satt pris på hos oss:

  • Løsningsorientert og pliktoppfyllende
  • Målrettet, engasjert og med høy gjennomføringsevne
  • Profesjonell og service interessert
  • God på å skape dialog med kunde, og evner å skape en god kundeopplevelse

Hvem tror vi vil lykkes best i jobben?

Vi ser etter deg som er teknologiinteressert, strukturert, løsningsorientert og utadvendt. Du trives med telefonen som arbeidsverktøy og liker godt å snakke med mennesker, da mye av jobben vil bestå i å snakke med våre kunder. Du må kunne sette deg inn i kundens behov, og ha evnen til å tenke løsningsorientert. Det vil bli gitt grundig opplæring i Makes funksjoner og alle tilknyttede programmer og systemer.

Aktuelle kandidater vil fortløpende bli innkalt til intervju. Tiltredelsesdato etter nærmere avtale.

Hvis du har spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt!

    • B2B /
    • IT /
    • Software /
    • Support /
    • Markedsfører /
    • Kundeservice /
    • Onboarding /
    • Kundebehandling /