Er du strukturert og initiativrik, og trives med høyt tempo?
Rebil er en raskt-voksende scale-up med ambisjonen om å bli Norges foretrukne destinasjon for bruktbil. De tilbyr privatpersoner et enklere, tryggere og mer effektivt alternativ for kjøp, salg og reparasjon av bruktbil. De utfordrer en svært tradisjonell bransje, og kan vise til rakettvekst siden de startet i 2021. Rebil tilbyr den enkleste og mest gjennomsiktige måten for privatpersoner som ønsker å selge og/eller kjøpe bruktbil. Med noen få klikk på nett får man bilen levert hjem gratis innen 24 timer. De har høyest kundetilfredshet i bransjen og det skal de opprettholde!
De består i dag av litt over 50 engasjerte kolleger innenfor innkjøp, salg, prising, transport, mekanisk, tech, marketing, HR og administrasjon. De er en sammensveiset, hardtarbeidende og entusiastisk gjeng som drives av et felles ønske om at bruktbil skal bli enklere for kunden.
Rebil vokser i rekordfart – og nå trenger vi deg som elsker orden, struktur og variasjon i hverdagen!
For å fortsette den spennende vekstreisen, ser Rebil etter en Administrasjons- og Logistikkoordinator som kan være med å holde hjulene i gang – bokstavelig talt. I denne nøkkelrollen vil du sørge for at bilene vi kjøper inn blir håndtert effektivt – fra betaling og transport til lagerstyring og oppfølging av dokumentasjon.
Dette er en perfekt mulighet for deg som trives med ansvar, liker å jobbe hands-on med driften i et dynamisk og ambisiøst selskap – og som ønsker å skape ekte verdi gjennom jobben du gjør.
Dette er en allsidig rolle der du får ansvar for både logistikk, administrasjon og kontor. Høres dette spennende ut? Les videre!
Du vil jobbe tett med et dyktige administrasjonsteam. Her er eksempler på noen av oppgavene i denne rollen:
Logistikk og lagerstyring:
- Koordinere henting og levering av biler til våre kunder
- Registrering av biler som kommer inn i systemet vårt og oppfølging av lagerstatus
- Foreslå forbedringer på våre interne prosesser for innbytte, retur og oppkjøp
Administrasjon for vår innkjøp- og salgsavdeling:
- Dokumenthåndtering og kontraktshåndtering
- Kommunikasjon med bank og økonomiavdelingen vedr. betalinger
- Ordne omregistrering og utsendelse av dokumenter
- Utbetalinger for lån/ettersalg
- Generell kundekommunikasjon (svare på chat eller ta imot telefoner fra kunder).
Office management:
- Bestille klær, kaffe og utstyr til nyansatte
- Holde orden på kontorrekvisita og teknisk utstyr
- Diverse økonomioppgaver og oppfølging
Hvem er du?
- Du er strukturert, detaljorientert og flink til å holde oversikt
- Du trives med å ha mange baller i luften og liker å jobbe i et dynamisk miljø med høyt arbeidstempo
- Du har god kommunikasjonsevne og samarbeider godt med andre
- Du er nysgjerrig, lærervillig og klar for å ta på deg både små og store oppgaver
- Du tar initiativ og finner løsninger der du ser muligheter for forbedring
- Relevant utdanning er en fordel, men ikke et krav
- Erfaring fra kundesenter, resepsjon eller lignende administrative stillinger er et pluss
- Behersker flytende norsk skriftlig og muntlig
Hva kan Rebil tilby?
- Konkurransedyktig fastlønn
- Muligheten til å ha stor påvirkning på hvordan selskapet utvikler seg
- Varierte ansvarsområder og spennende utfordringer
- Et inkluderende og inspirerende arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
- En innovativ og nytenkende arbeidsplass med kreative og inspirerende mennesker
- Hyggelige sosiale arrangementer og masse moro å være en del av
Oppstart: så fort som mulig
Søknadsfrist: snarest
Arbeidsplass: Kløfta
Vi kontakter og intervjuer aktuelle kandidater fortløpende, så ikke nøl med å send inn din søknad i dag!
Ved spørsmål kan vår rådgiver Amanda Blom kontaktes på e-post: ab@dreamwork.no
Vi gleder oss til å lese søknaden din!
Les mer om Rebil her:
- https://e24.no/naeringsliv/i/ALWq9M/tidligere-premier-league-spiller-gaar-til-askeladden-konsept-faar-ansvar-for-aa-tidoble-veksten
- https://motor.no/aktuelt/dette-bruktbilfirmaet-lover-at-de-ikke-skal-lure-kundene/206822
- https://www.dn.no/digitalisering/askeladden-co/bruktbil/bil/seriegrunderne-i-askeladden-utfordrer-bruktbilbransjen-stor-usikkerhet-om-man-gjor-en-god-deal/2-1-1072954
- https://bilbransje24.no/nyheter/595994
-
- Koordinator /
- Logistikk /
- Økonom /
- Kunderådgiver /
- Administrasjon /