Er du glad i design og elsker å yte god service? Bli med på laget hos Northern!
Northern er et Oslo-basert designfirma som siden 2005 har utviklet og solgt eksklusive produkter innen belysning, møbler og interiør. Med røtter i nordisk estetikk kombinerer de rene linjer, naturlige materialer og leken eleganse – inspirert av nordisk lys og natur.
Samarbeid med både etablerte og nye designere er en viktig del av Northern sitt uttrykk. Hver kolleksjon preges av kreativitet, kvalitet og en tidløs stil.
Northern har partnere i over 50 land og et tverrfaglig team på 15 personer i Oslo.
Besøk gjerne northern.no for å utforske kolleksjonen!
På vegne av vår samarbeidspartner Northern ser vi nå etter en serviceinnstilt og strukturert kundeservicemedarbeider til et vikariat ut året!
Northern.no AS er et norsk high-end designmerke som har gjort seg bemerket internasjonalt med sitt tidløse uttrykk og tydelige identitet innen belysning, møbler og interiør. Inspirert av det nordiske lyset og kulturen, skaper Northern produkter som kombinerer estetikk, funksjon og kvalitet på aller høyeste nivå.
Er du klar for å representere en sterk merkevare – og yte service i toppklasse?
Om stillingen
Du vil få en viktig rolle i Northerns kundeserviceteam, med hovedansvar for innkommende henvendelser fra B2B-kunder – og i noe grad også privatkunder fra nettbutikken. Hverdagen vil preges av dialog med kunder, ordrebehandling og support via Zendesk.
Avdelingen består av fire medarbeidere som er opptatt av å skape gode kundeopplevelser. Som en del av Northern-teamet vil du være med på å videreutvikle en godt etablert norsk merkevare innen produktsegmentene belysning, møbler og interiørvarer med base i Oslo.
Typiske arbeidsoppgaver:
- Behandle kundehenvendelser – hovedsakelig via e-post
- Oppfølging av ordre og produktspørsmål mot alle eksisterende og nye kunder
- Håndtering og oppfølging av reklamasjoner fra kunder og finne løsning
- Sørge for en profesjonell og effektiv kundeopplevelse
- Samarbeide tett med teamet og bidra der det trengs
- Aktiv deltakelse i selskapets øvrige aktiviteter
Hvem er du?
Vi ser etter deg som har et skarpt blikk for detaljer og jobber strukturert og nøyaktig. Du lærer raskt, tar ansvar og trives med å ta initiativ – samtidig som du er en lagspiller som bidrar til et godt samarbeid. Med en positiv innstilling og høy gjennomføringsevne gir du alltid det lille ekstra. Du har god teknisk forståelse, liker å bruke PC som arbeidsverktøy, og motiveres av å utvikle deg og skape gode resultater.
Vi ser etter deg som har:
- Erfaring fra operativt ordrearbeid, logistikk og kundebetjening
- Interesse for design eller interiør (ikke et krav, men en fordel)
- Gode datakunnskaper innen Office-pakken (Excel, Word), ERP- og CRM- systemer
- Kjennskap til Zendesk eller tilsvarende ticketsystem
- Gode kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Erfaring innen kundeservice
Dette får du:
- En viktig rolle i et anerkjent norsk high-end brand
- Et mangfoldig, sosialt og trygt arbeidsmiljø
- Grundig opplæring og støtt for å gi deg den beste starten i din nye stilling
- Sosialt og hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
- Arbeidstid mandag–fredag, med kjernetid 09–16
Høres dette spennende ut?
For spørsmål om stillingen, kontakt: Emelie Lundberg, Talent Acquisition Specialist, el@dreamwork.no
-
- Kundeservice /
- Kundeservice b2b /
- Kundeservice b2c /
- Kundebehandling /
- Interiør /
- Interiør og design /
- Internasjonal /
- Ordre- og saksbehandling /