Er du en relasjonsbygger med SaaS-kompetanse? Vi søker Customer Success Manager!

Dreamwork er et innovativt og fremtidsrettet rekrutterings- og bemanningstbyrå. Vår tilnærming til rekruttering er basert på en kombinasjon av teknologi og digitale verktøy som gir oss muligheten til å finne de beste kandidatene for våre klienter. Som fagspesialister innen vårt segment har vi dybdekunnskap om bransjen og markedet, og kan være din profesjonelle sparringspartner gjennom hele rekrutteringsprosessen.

Vi samarbeider tett med våre klienter for å forstå deres behov og ønsker, og jobber sammen for å skape en effektiv og målrettet rekrutteringsstrategi. Ved å benytte oss av den nyeste teknologien og innovative metoder, sikrer vi en rask og effektiv prosess for våre klienter og kandidater. Vårt mål er å matche kandidater med deres drømmejobber og hjelpe bedrifter med å finne de rette talentene som kan bidra til deres suksess og vekst.

Dreamwork - What is your dream?

På vegne av vår kunde, søker vi nå etter en Customer Success Manager for å styrke deres nåværende team.

Som Customer Success Manager vil du ha ansvar for en portefølje av kunder, og du vil få ansvar for onboarding og implementering av nye kunder, men også videre oppfølging, daglig støtte og jobbe strategisk for å skape langsiktig verdi.

Du blir en del av et tett og støttende Customer Success-team bestående av dedikerte, ambisiøse og imøtekommende kollegaer, hvor kunnskapsdeling og samarbeid står sentralt.

Ansvarsområder:

  • Onboarding og implementering av programvaren hos kundene
  • Identifisere muligheter for mersalg og kryssalg
  • Skape verdi for kundene gjennom skreddersydde løsninger
  • Konfigurere og tilpasse programvaren etter kundens behov
  • Delta i presales-aktiviteter (demonstrasjoner, oppsett av demo-løsninger)
  • Bygge og vedlikeholde sterke kunderelasjoner
  • Holde møter online, fysisk eller i form av workshops
  • Kartlegge og migrere kundedata
  • Bidra til teamet ved å dele erfaringer og beste praksis

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra en lignende CSM- rolle, eller erfaring som konsulent- eller støtteposisjon i en SaaS- bedrift
  • Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå
  • Teknisk forståelse og interesse for programvare
  • Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Erfaring med CRM-systemer (f.eks. HubSpot), Jira, Teams og Slack

For å lykkes i denne rollen ser vi for oss at du er løsningsorientert og er god til å bygge relasjoner og forstå kundens behov. Du har et strategisk og analytisk tankesett, og evner å se og utnytte mersalgsmuligheter.

Hvorfor jobbe her?

Selskapet tilbyr et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø hvor trivsel og faglig utvikling er i fokus. De er et selskap i vekst, og trenger deg som ønsker å bidra på denne reisen.

Du får også:

  • Faglige og sosiale arrangementer
  • Lokaler sentralt i Oslo med kantineordning og treningsrom
  • Muligheter for personlig og profesjonell utvikling
  • Konkurransedyktig lønnspakke

Annen praktisk info:

  • Arbeidstid mandag- fredag kl. 08-16
  • Oppstart: etter avtale
  • Mulighet for hjemmekontor ved behov

Dette er en fast stilling hos vår kunde, og Dreamwork bistår i rekrutteringsprosessen.

Interessert?

Send din CV og søknad snarest! Vi kontakter og intervjuer aktuelle kandidater fortløpende.

Ved spørsmål er du velkommen å kontakte vår rådgiver Amanda Blom e-post: ab@dreamwork.no

    • SaaS /
    • Online /
    • Service /
    • Customer Success /
    • GRC /