Dette er en spennende mulighet for deg som trives med B2B-salg, relasjonsbygging og strategisk kundedialog – og som ønsker å ta det neste steget i din salgskarriere og bli en del av et internasjonalt selskap i sterk vekst.
Management Events er et finsk selskap etablert i 1994, med virksomhet i Norge siden 2010. De er en ledende B2B growth partner i Europa og hjelper IT- og teknologileverandører med å nå beslutningstakere i store selskaper.
Gjennom deres plattform Aurora Live kobler de over 10 000 toppledere i Fortune 5000-selskaper med innovative løsningsleverandører – i målrettede én-til-én-møter. Dette gir deres kunder direkte tilgang til nye forretningsmuligheter, uten barrierene ved tradisjonell oppsøkende salg.
Som Account Executive hos Management Events blir du en del av et internasjonalt team som bygger broer mellom mennesker, ideer og forretningsmuligheter – i et miljø der innsats og ambisjoner verdsettes høyt. Du eier hele salgsprosessen – fra første kontakt til signert avtale, og videre oppfølging av kundene dine.
Denne rollen krever høy grad av selvstendighet, og vi ser derfor for oss at du er en strukturert og selvdreven person med sterk gjennomføringsevne, samtidig som du også trives med å jobbe i team. Du tar initiativ og motiveres av å nå mål. Du er positiv og løsningsorientert, og evner å skape tillit gjennom både faglig trygghet og genuin entusiasme.
Med et naturlig fokus på relasjonsbygging og verdiskaping, ser du verdien i gode kundeforhold og trigges av å finne løsninger som gjør en forskjell. Du trives i et høyt tempo, drives av resultater og inspireres av å se kundene dine lykkes
Hos Management Events finner du et miljø fullt av energi, læring og vekst. De er ambisiøse og målrettede – men også inkluderende, støttende og genuint opptatt av å ha det gøy sammen. De har flere ganger blitt kåret til en av Europas beste arbeidsplasser av Great Place to Work Institute.
Du vil jobbe tett med kollegaer fra hele Europa, og få muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig i et selskap som investerer i deg og din suksess. Det vil også være gode muligheter for å utvikle seg internt i selskapet for riktig person.
I tillegg får du ta del av:
Oppstart: Etter avtale
Arbeidssted: Oslo (hybrid løsning med mulighet for hjemmekontor)
Arbeidstider: mandag- fredag kl. 08 - 16
Stillingsform: fast ansettelse hos Management Events
Dreamwork bistår Management Events i denne rekrutteringsprosessen og ber derfor om at eventuelle spørsmål til stillingen rettes til vår rådgiver Amanda Blom på e-post: ab@dreamwork.no.
Aktuelle søkere vil bli kontaktet og intervjuet fortløpende, vi gjør deg derfor oppmerksom på at stillingen kan bli besatt fortløpende.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Din kontaktperson
Ta kontakt med vår rådgiver for spørsmål om stillingen, prosessen eller muligheter hos oss.
Få svar på hvilke styrker akkurat du har gjennom vår soft skills-test.
Finn ut mine styrker