Telia søker en hverdagshelt – med headset, humor og et smil i stemmen!
Noen dager klikker nettet. Fakturaen ser rar ut. Folk mister tålmodigheten.
Og da kommer du inn – rolig, blid og klar til å hjelpe.
Du er den som får folk til å puste igjen, som finner løsningen og gjør dagen litt enklere for andre.
Du trenger ikke være teknologiekspert – vi gir deg all opplæring du trenger. Det viktigste er at du liker mennesker, og at du trives med å gjøre en forskjell.
Oppstart: 6. januar – når folk er tilbake fra juleferie og klare for å ringe inn.
Hvordan arbeidsdagen ser ut
Som kundekonsulent hos Telia snakker du med mange forskjellige mennesker – alt fra bestemødre som logger inn på Mine Sider for første gang, til gamere som har mistet internett midt i et spill.
Du holder en profesjonell, trygg og løsningsorientert tone i alle samtaler, og hjelper kundene med å finne ut av små og store utfordringer.
Du bør trives med å snakke i telefon, siden de fleste av kundene våre foretrekker å ringe oss. Vi setter også stor pris på deg som yter «det lille ekstra», slik at kunden sitter igjen med følelsen av: “Wow – så god kundeservice de har hos Telia!”.
Du passer hos oss hvis du:
Hos oss får du:
Hos Telia bryr vi oss om kundene våre – og enda mer om menneskene som snakker med dem.
Vi ser etter deg som vil bidra til gode kundeopplevelser, og som møter både kolleger og kunder med engasjement, empati og et smil.
Klar for å bli en del av gjengen vår? Vi intervjuer kandidater fortløpende så ikke nøl med å sende inn CV og søknad!
Din kontaktperson
Ta kontakt med vår rådgiver for spørsmål om stillingen, prosessen eller muligheter hos oss.
Få svar på hvilke styrker akkurat du har gjennom vår soft skills-test.
Finn ut mine styrker