Klar for ny relevant deltidsjobb ved siden av studiene? Da er det bare å lese videre!
Hos Telia, en av Nordens ledende teleoperatører, brenner vi for å levere tjenester innen mobiltelefoni, bredbånd og TV av høyeste kvalitet og med enestående kundeservice. Vi søker glade, og flittige kundeservicekonsulenter som vil hjelpe oss med å ta vår kundeserviceavdeling til nye høyder!
Som kundeservicemedarbeider er din viktigste oppgave å gjøre kunden fornøyd. Store deler av hverdagen jobber du med å utføre kundeveiledning og produktsupport av tjenester og produkter som bedrer kundens hverdag. Det er viktig at du er løsningsorientert, har gode kommunikasjonsevner og trives med å ha telefon og mail som hovedverktøy.
Oppstart: 06.01.2026
Vi ser etter seg som har:
Vi legger stor vekt på å skape en kultur som oppmuntrer til å ha det gøy på jobb. Her er noen av fordelene du kan forvente ved å jobbe i Telia kundeservice:
Hvis du ønsker å bli en del av et voksende og energisk team som jobber hardt og har det gøy sammen, er dette jobben for deg! Send oss din CV i dag. Vi ser frem til å høre fra deg!
Vi behandler søknader fortløpende.
Din kontaktperson
Ta kontakt med vår rådgiver for spørsmål om stillingen, prosessen eller muligheter hos oss.
Få svar på hvilke styrker akkurat du har gjennom vår soft skills-test.
Finn ut mine styrker